K tomu, aby mohla být zásahová hlídka PCO vyslána, je především zapotřebí, aby dotyčný objekt byl připojen na pult centrální ochrany. Jen tak je možné zajistit kvalitní ostrahu objektu a majetku.
Okamžitá reakce pultu centrální ochrany
Zásahová hlídka PCO je vyslána k danému objektu ihned poté, co operátoři pultu centralizované ochrany obdrží signál o narušení objektu.
Pracovníci zásahové jednotky jsou připraveni ihned řešit nenadálé situace a dále postupovat podle předem stanovených pravidel. Zpravidla vyrozumí klienta a učiní potřebné kroky k zajištění objektu, popř. kontaktuje Policii ČR nebo jiné záchranné složky.
PCO a zásahová hlídka v neustálém spojení
Posádka zásahové hlídky PCO díky automatickému systému vzdálené navigace může cestou k danému objektu přijímat aktuální požadavky na provedení zásahu.
Tyto požadavky vysílá posádce multimediální dohledové centrum prostřednictvím svých operátorů. Takto jsou schopni reagovat 24 hodin denně a v případě potřeby zasáhnout anebo působit je coby prevence.
Zásahová jednotka na místě
Při dojezdu na určené místo provede hlídka kontrolu:
- pláště objektu
- oken
- dveří
- oplocení
- někdy i střešní krytiny.
V případě, že poplach nebyl planý a v hlídaném objektu se nachází nežádoucí osoba, zásahová hlídka znemožní pachateli únik a okamžitě informuje Policii ČR.
Zásahová hlídka zkontroluje každý objekt
Na pult centrální ochrany je v dnešní době napojeno mnoho rozličných objektů.
- rekreační objekty
- rodinné domy
- firemní provozovny
- komerční objekty
- bankovní instituce
- budovy státní správy
- a mnohé další
Vyspělá a moderní technologie nám umožňuje díky bezdrátovému připojení napojit na pult centrální ochrany téměř každý objekt.